11 maj 2008

Veckans plan

Jag lagar inte bara mat på söndagar, jag försöker även plannera min träning! Sen att det inte alltid brukar bli som jag vill är en helt annan sak!

Så här ser i alla fall min plan ut för veckan:
Måndag - Styrketräning Bröst/axlar och spinning (Pia kör tröskelpass den här veckan, så det blir bara 55 min. för mig!)
Tisdag - Yoga
Onsdag - Styrketräning Rygg/armar och ev. BodyBalance
Torsdag - Styrketräning Ben och Spinning
Fredag - Ev BodyBalance (beror på hur det blir på tisdag).

Som ni ser så blir det två spinningpass för mig den här veckan. Det kan tyckas lite lite, men Puma har skvallrat för mig att Pia kör tröskelpass denna veckan, så jag tror att detta kan vara lagom! Jag ska även uvärdera teorin om benträning och spinning en gång till i hopp om att kunna gå ordentligt på fredagen!

Å så undrar ni säkert, helgen då? Jo men förstår ni, jag har andra planer i helgen och nångång måste jag ju vila också! *skrattar*

Inga kommentarer: