28 maj 2008

Jg vilar mig iform - till nästa vecka!

Feberkänningar, pingisbollar i halsen och allmänt seg i kroppen! Det är situationen hemma hos den här Svensson just nu. Eller hemma föresten, jag är på jobbet! Men jag måste försöka ta mitt förnuft och ansvar samt att visa att jag faktiskt e vuxen (ehuuum, jaja) i alla fall inför mig själv! Jag lyssnar således på kroppen och vilar mig iform inför nästa vecka, den här veckan vilar jag och hoppas att pingsibollarna i halsen snart försvinner!

Njut av solen ni som kan, själv sitter jag bakom fördragna gardiner på mitt kontor!

PS. Idag ska jag hämta stegräknare och Detox, och så lovar jag rapportera om helgen, men det kommer lite senare DS

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Krya på dig!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tack tack vännen!

Anonym sa...

Men jag måste försöka ta mitt förnuft och ansvar samt att visa att jag faktiskt e vuxen


Visade vår helg att det kan inte vi? *ASG* Kram H

Cizzi sa...

Krya på dig och mycket nöje med stegräknaren och detoxen. Jag har snart avverkat 1 vecka =)