20 maj 2008

En vecka på Detox

Så här ser min lilla Detox flasa ut som jag fyller varje dag och sedan försöker att dricka upp! Nu syns det inte rikgit klart på bilden, men jag kan meddela att sörjan har en brun/grön ton och smakar mest illa!

Däremot tror jag faktiskt att den har lite verkan och då menar jag mer än det att jag springer på toaletten i princip hela tiden, att magen har "sjunkit in" eller i alla fall slutat vara svullen, jag har finnar i hela ansiktet (känt fenomen) likt en 14åring samt att jag är otrligt känslig för om jag får i mig för lite annan vätska, dvs vatten, i kroppen eftersom jag då drabbas av huvudverken från helvetet!

Utöver dessa biverkningar tror jag att mina inre organ och då speciellt mina tarmar, verka tycka detta är en fantastisk lösning på deras problem. Förhoppningsvis får jag ett ansikte som är lent som ett barna-arsele lagom till min 36års dag (dvs sista dagen på dessa 20) och framförallt hoppas jag sluta låta som en gammal moppe motor inom en snar framtid!




Inga kommentarer: