23 maj 2008

Jobb, jobb, jobb

Ett inlägg helt utan träningsrelation!

Jag sitter hemma och jobbar idag, jag gör det ibland när jag har mycket att skriva och vill vara ifred. Effektiviteten blir så mycket högre när jag inte blir "störd" hela tiden och kan tänka min tanke fullt ut istället för att bli "stoppad" mitt i den! Nakdelen är att man (jag) sparar ihop så mycket skrivarbete jag bara kan, till dessa dagar, vilket resulterar i att jag konstant sitter och skriver från arla morgon till sena kvällen för att bli klar och detta leder till att det inte finns någon tid över till exempelvis träning!

Jag funderade ett tag på att ta en paus vid lunch för att springa upp och ta ett pass i Telefonplan, men inser frankt att detta inte kommer att bli av. Jag har inte änns kommit hälften och har mycket, mycket kvar innan jag kan stänga ner datorn för idag. Sen att jag borde besöka tvättstugan och förbereda inför morgondagens lunch är även det en faktor i spelet! Idag är en dag som jag önskade hade 30 timmar istället för 24!

Morgondagen ja, i morgon ska jag och min kompis fira 20 års jubileum! Det blir lunch i 80-tals stil, sliskigt vitt vin som man drack på den tiden (och dessutom tyckte va gott, huualigen), Gröna Lund och mycket mycket mer! Oj, så kul det här kommer att bli *s*

1 kommentar:

Cizzi sa...

såg att du också är med i "panelen" så därför tänkte jag utmana dig att redovisa alla steg du tar under 1 vecka som en liten rolig grej =)