19 maj 2008

Mummel!

Idag är jag arg, arg på mig själv! Jag är en Pucko-Nilla!

*Mummel*
Det är måndag, jag skulle köra spinning med Pia som vanligt och vad händer, jo jag går hemifrån utan mina spinningskor! och utan dom blir det ignen spinning! Så nu är jag irreterad och arg på mig själv! Hur i hela hejsan-hoppsan kan jag bara glömma dom så där! Pucko-Nilla är vad jag är! *grrrr*

Så nu blev det sånt där antiklimax att jag säkert inte alls går och tränar idag! Visst jag skulle kunna göra något annat än spinning, men jag va ju så inställd på det så nu känns allt annat bara fel!

Går nog ut och tröstshoppar istället! Å det säger jag som inte änns gillar att shoppa!

5 kommentarer:

Puma sa...

välkommen in i klubben. det går inte att träna något annat - jag vet!!! men en prommis kan ibland hjälpa. ;-)

hur var det på grönan?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Mummel... näää inte kan man spinna utan skorna heller, det går inte det! Nej nej, grönan e nu i helgen... då ska jag klå min kompis i femkamp *skrattar* I helgen va det mys-hippa för Erika!

Prommenad, räknas prommenad på stan då? *skrattar*

Karin sa...

Vad synd att du glömde dem, men jag ska spinna för dig med! Ha det så kul på shoppingen!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja, ta i och cykla för mig med! Så lovar jag att sända en "kom igen" tanke till dig!

Cizzi sa...

fasen vad surt! =( innan jag började jobba på ett gym så glömde jag saker jämt. men nu har jag mitt eget skåp med alla saker så jag slipper detta irriterande glömmande. men imorse höll jag på att glömma min ipod! gah!