22 jan. 2008

Tis 22/1

Ordningen är återställd, det missade passet är återtaget!

Styrketräning
Det bränner lite lagom i triceps och axklar just nu, det känns att musklerna har fått jobba ordentligt och jag känner mig nöjd! Dagens pass är genomfört och det fokuserades på överkroppen (minus rygg och mage) med extra tyngdpunkt på armar och axlar den här gången. Det gäller att börja slipa formen för sommarens ärmlösa linnen och då duger det inte att komma dragandes med "ledsna axlar" och "bingo vingar"!

Efter genomförd styrkedel stod jag 10 minuter på rotex maskinen (eller va den nu heter, maskinen med handtag som flyger likt stavarna på Charlotte Kalla) och svettades ymnigt när det tillslut var dax för duch!

Kvällen
Ikväll är det tänkt att jag åter skall passera något av SATS center innan jag beger mig hemåt Jag har dock inte bestämt mig för vad det blir för något men det lär tiden utvisa! Sen, hem och kolla posten!

2 kommentarer:

Terese sa...

Nu hojtar jag!!! Gissa vad som precis damp ner i det analoga brevinkastet ... Cool tjej! du behöver inte vara nervös. Gissar att det inte blir någon träning ikväll utan raka vägen hem ;-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Mmmm hem vill jag åka redan nu, på en gång om jag får välja själv!