19 jan. 2008

Spinning och sovmorgon

Fredag kväll, då är ma lite trött

Spinning
Spinning på stureplan, en nästintill full sal av förväntansfulla pigga ben, en glad och pigg Puma vid min sida, en taggad Terese och ett väldigt bra klassupplägg! Om ni lägger ihop detta får ni förutsättningarna för gårdagens träning.

Terese gav oss en hård backe, 70/20 intervaller, lite vila, intervaller igen och så den avslutande backen med den obligatoriska spurten på slutet. Roligt, utmanande och fantastiskt! Tack för ett kalaspass Terese

Mina egna ben va en aning sega i till att börja med men dom piggade på sig under passet. MEN när vi skulle ta det lite lugnare i slutet, i väntan på den obligatoriska spurten på slutet, så tyckte mina ben att det passade att dra på sig mjölksyra och bli stumma, helt utan anledning! Det va bara att dra av motståndet och trampa ur dom, men det va oerhört irriterande och det kom ju på helt fel ställe! Nu lyckades jag få bort det fort och jag va med på sopurten och i alla fall!

Syster yster
Efter träning, skitprat med Puma och en snabb sväng hem va det dax att åka över till syster yster och svåger. Det bjöds på vin och skitprat, massa roliga kompisar och utmaningar! Var väll hemma vid 2 och nästintill ramlade in i sängen!

Nu har jag vaknat upp till en regning lördag. Att jag faktiskt sov till 12 idag gjorde inte så mycket med tanke på vädret utanför fönstret.

Inga kommentarer: