26 jan. 2008

Lördag förmiddag!

Nu har jag sovit min skönhetssömn och fått i mig frukost. Ja, på helger funkar frukost eftersom man inte behöver äta den precis när jag gått upp utan kan vänta någon timme så att både magen och huvudet vaknar!

I morse blev det riktig helgfrukost med Yogurt (hjortron och kanel, precis hur gott som helst), Kellogs Special K, ägg, kaffe och egenhändigt pressad jouce! Gott som i smaskens! Så nu sitter jag här, nyduchad och luktar godis, med en kelsjuk katt som gärna vill sitta på tangentbordet och tittar på Nyhetsmorgon Lördag! Snart ska jag ta min bleka lekamen mot staden för att slåss med alla andra idioter som har nya pengar i plånboken som bränner. Men eftersom jag verkligen behöver en ny sport-bh så finns det inte så mycket att be för. Jag tänkte nämligen åka förbi Budo & Fitness, eftersom dom har fitness dag idag och se om dom har något spännande där!

Kvällen skall spenderas med en av mina två gullpojkar (ja jag har två faktiskt, en på 3 år och en på 2 månader) och hanns mamma! Ser fram emot att få snusa bebisdofter, äta godis (ja det e ju lördag) och prata skit!

Inga kommentarer: