30 jan. 2008

Ähhh jag vilar idag!

Eftersom dagen inte började så bra och inte heller har fortsatt nått vidare, så får det helt enkelt bli vilodag idag (istället för i morgon)! Så nu va det bestämt och så får det bli! Prutt prutt! *Grrrr*

Allt går fel idag
Måste nog förklara mig lite kände jag! Idag är det en sån där dag som man inte vill ha! Allt, å då menar jag ALLT går fel. Jag har slagit i tån i kontorsstolen, jag har ringt fel typ hundra gånger, jag har tagit bort text i ett dokument, sparat och insett at tjag har klippt bort fel och fåskriva om eländet igen... ja ni vet en sån där dag som man bara vill glömma! Så om jag skulle gå ner i gymet, skulle jag väll tappa hanteln på foten oxå! *blä*

Nej, jag får se fram emot att åka till syster ikväll istället och få mat serverad. Å emellan jobbet och syster ska jag nog gå å handla allt för dyra hårvårdsprodukter tror jag! För det kan väll inte gå fel, eller?

2 kommentarer:

Sköldpaddan sa...

Hej!
Jag har precis startat en blogg och tänkte bara fråga om det är ok att jag länkar till dig i min lista på bra bloggar? :)
Har följt dig ett par månader och tycker du är väldigt inspirerande!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Självklart sköldpaddan är det OK!