25 jan. 2008

Aj aj aj!

Idag känns det i mina ben, det känns i axlarna och det känns i rumpan! Ni vet som när det pirrar och gnager i musklerna hela tiden! Lite lagom irreterande men ändå rätt skönt! Ja, man e väll en självplågare som tycker sånt här e skönt, men vadå, jag har ju jobbat för det eller hur?!!

TäbyDanderyd
Å så vill jag passa på att säga hej till Er som har läst TäbyDanderyd tidningen idag och deras bilaga om hälsa! Där skall lilla jag finnas med, med bild och allt! Tyvärr har själv inte läst tidningen än eftersom jag bara jobbar i Danderyd och inte bor här, dvs jag får inte tidnignen. Men jag har blivit lovad att få den hemskickad så jag hoppas att den ligger på hallmattan när jag kommer hem!

Spinning
Idag blir det ingen lunchträning för mig, istället skall jag upp till Mörby och fixa lite ärenden! Däremot är det ingen fara på taket eftersom jag har inplannerat ett spinningpass efter jobbet och har god tid på mig mellan jobb och cykel att även hinna med lite styrketräning. Men, om det känns som det gör just nu, så får benen vila från vikterna och klara sig med Terese backar!

2 kommentarer:

Terese sa...

Tre backar kan jag lova. Rejält branta med intervaller emellan. Men det är på välkänd mark, så du kommer nog att känna igen landskapet.

Ses snart!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Som du säkert redan har läst blev det inga backar för mig idag, det blev att åka hem till min lille far och handla/laga mat till honom istället... men lovar att komma nästa gång!