9 jan. 2008

forts. 9/1

Inte på lunchen, men däremot efter jobbet

Styrka
Hann inte gå och träna idag på lunchen, jag tog dock igen det redan efter jobbet. Fokuserade först och främst på ben men även lite rygg! Dock måste jag få klaga lite mer på att det är så oliiidligt mycket folk på gymet just nu. Jag behövde inte stå i kö, men det var väldigt nära! Jag längtar återigen till mars väldigt mycket!

Vila
I morgon e det inplannerat vila, inte för att det känns som att jag behöver det rent fysiskt, men planer e planer även när det gäller vila så i morgon tänker jag svänga förbi NK:s "Hobby ch fritids" avdelning och se om jag hittar nått kul på rean!

5 kommentarer:

Steelfire sa...

HEJ! Din blogg finns nu med i min inspirationslista på min blogg. Titta gärna in! ellamella.blogspot.com

Slow-Eva sa...

Haha! Är det alla nyårslöften som trängs på gymet?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

evasleva: Jajjemensan det kryllar av dom, nyårslöftena! Jag blir TOKIG (jajaj tokigare då....)! *s*

Anonym sa...

ouch... känner igen frustrationen över att gymmet är totalblockerat av alla som har bestämt sig, en gång för alla, att bli hälsosamma. Tror du att det dröjer ända tills mars innan många ger upp?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

ruth:
ja, eller kanske inte... men då blir man ju i alla fall possetivt överaskad... å två månader... jooo så länge höll ialla fall jag i, när jag var en av DOM *S*