20 jan. 2008

Jag tror jag är kär!

Det krävs inte mycket att väcka en 35 årings hjärta, bara en 4 kilos och idag 2 månader gammal Max!

Liten Max i stora världen
Jag har precis sagt hej då till Ciz och Max som var här och fikade på vägen hem från en heldags utflykt. Ciz såg oförskämt fräch ut med tanke på hur lite hon sover stackaren och lilla Max var ljuvlig och luktade bebis! När han sedan låg i min famn och fick mat ur flaskan, somnade som bara en liten bebis kan göra med huvudet vilande på mitt bröst, då smälte jag. Jag tror jag har blivit kär! Så liten, så söt och så cool i sin aldeles naturliga blonda tuppkam!

Nu har vi även bestämt att jag skall komma ut och hjälpa till med barnpassningen både under flytten men även när mamman och pappan ska packa flyttkartonger helgen innan! Och med tanke på att Max kan äta ur nappflaska, så kommer det här gå som en dans!

Handboll och matlådor
Nu ska jag sätta mig och bita på naglarna framför Sverige - Slovakien i handboll och sedan väntar det stora matlåde fixandet som alltid infinner sig en söndag eftermiddag!

1 kommentar:

Terese sa...

Hej tjejen! Nu har du fått en utmaning på min blogg: http://sparkibaken.blogspot.com/2008/01/utmaning.html

:-)