8 jan. 2008

Tidsnöd ger problem

Gahhhh... tiden räcker inte till!

Träningsplanen....
Hde bestämt att jag skulle köra Body Combat idag på Fridhemsplan klockan17.30, men nu visar det sig att jag inte kommer att hinna dit i tid, hur mycket jag än vill! Jobbet säger emot och jag kommer inte hinna ta mig från Danderyd till Fridhemsplan på 30 minuter och dessutom hinna byta om innan. Så nu måste jag hitta på ett alternativ, för jag tänkte inte släpa på min tunga väska i onödan kan jag meddela!

Jag kan inte gå på ett spinningpsass, då jag har fel skor i väskan, så det alternativet som annars är ett bra alternativ finns inte. Jag har ingen lust att dansa och boxning vill jag inte gå själv på. Core ska jag träna i morgon bitti... ja ni ser jag har problem! Så nu sitter jag här och svär över att jag för det första befinner mig ute på wichan och för det andra att jag inte bara kan bestämma mig! Åhhhhh irriterande!

Inga kommentarer: