24 jan. 2008

I valet och kvalet

Torsdag, vilodag eller?

Små vardagliga beslut!
En vanlig vecka har jag vilodag på torsdagar det vill säga dagen efter ben och magträningen!Men eftersom jag inte tränade i måndags och åkte direkt hem från jobbet i tisdags eftersom det låg en viss tidning och väntade på mig i brevinkastet, så har jag alltså lite att ta igen! Detta är inget problem, ja menar det är kul att träna. Problemet är VAD jag skall träna!

Så imorse mellan den laktosfria yougurten och kaffet, i ett virrvar av nyvakna ögon och en katt som ville ha mat, funderade jag alltså på vad jag skulle stoppa ner i träningsväskan. Spinningskor eller vanliga, tighta byxor eller en pösig variant? Jag försökte läsa SATS schema på nätet och jag försökte bestämma mig. Vad jag kom fram till var att det i alla fall inte skulle bli spinning. Men sen då?


Så nu sitter jag här och fundera likt professor Baltazar, vad ska jag hitta på idag?

Inga kommentarer: