16 mars 2011

Det blir inte alltid som man planerat!

…ibland blir det bättre!

Som alltid på måndagar var det tänkt att köra spinning med Lotta och Ursula, men då kom jobbet i mellan! Jag har det bra och tur då detta väldigt sällan händer mig, att jobbet kommer i vägen, då jag oftast kan jobba hemma på kvällarna eller fixa det tidigt nästa dag. Men i måndags behövde jag vara på plats och agera “extra resurs” på en eftermiddagsaktivitet som slutade 17:30. Som tack för hjälpen fick jag middag på restaurang (som jag själv hade ordnat dock)!

I går, tisdag, skulle jag precis slänga träningsväskan på ryggen och gå från jobbet då telefonen ringde och i luren fanns syster som frågade om jag ville ha middag! Absolut svarade jag, ställde tillbaka väskan på golvet och åkte till syster och favorit Leonard istället! Ingen träning i världen kan få mig att avstå från bebisgos med den moster Ia:s favorit! Så det så!

Då e det tur att man har Ruffel training inplanerat i morgon, att fredagen finns att tillgå och att jag skall lägga både tid, glädje och samtidigt skänka pengar till de hemlösa på lördag! Så inget ont som inte har något gott med sig!

Inga kommentarer: