21 mars 2011

Att träna sitt hjärta för de hemlösa

bloggaromtraningI lördags gick årets mest behjärtansvärda event av stapeln. Eventet som anordnats av bloggaromtraning.se med Sara, Jessica och Åsa i spetsen!

sara bloggaromtraningSara, med kameran redo!

Själv hade jag bara möjlighet att vara med på den första klassen, Morgonyoga med Louise Stapel! Det visade sig vara en mjuk och vacker yoga som väckte kroppen och musklerna till liv. En perfekt start på dagen!

Efter klassen fick jag dessutom hjälp med min eländiga hund! Jag får ju aldrig till hunden och kan för mitt liv inte förstå att man skall kunna “vila” i den. Men som tur va kunde Louise hjälpa mig, så nu ska jag öva och träna upp min vänstra sida lite bättre!

hjälp2Louise i full färd att rätta till mina höfter

Efter mitt pass hängde jag runt en timme, tittade på när Soffan styrde sin cykelklass och Jamie satte igång den kampsportsinspirerade klassen. Sen va jag tvungen att smita vidare för andra åtaganden under lördagen!

Tack alla flickor och pojkar för en fantastisk förmiddag! Jag hoppas att resten av dagen blev minst lika bra och jag hoppas att vi/ni fick ihop många pengar till de hemlösa!

Inga kommentarer: