5 jan. 2010

SuperPia är tillbaka igen!

Med Terese ord i minnet och av egen erfarenhet gick jag så in på SATS hemsida och skulle boka in mig på lite spinningpass under denna och nästa vecka. Då får jag se det och jag blir nästan gråtfärdigt lycklig! Pia-spinningen är tillbaka på måndag (då vår-schemat drar igång) och allt jag kan säga är ÄNTLIGEN!

DSC00411 

Pia har ju varit mamma ledig ett tag nu, men ack så jag har saknat henne, hennes galna pass och hennes energi i spinningsalen! Å nu är hon alltså tillbaka ,både på måndagar och onsdagar, klockan 17.00 som vanligt!  LYCKA!

En annan nyhet jag hittade var att den galna PT:n Eric kör ett CrossTraining klass på måndagar klockan 17! Så nu vet ni var ni hittar mig de måndagar och onsdagar jag kan smita från jobbet redan klockan fyra! Det kommer att bli en bra vår det här!

5 kommentarer:

Susanne sa...

På vilket SATS kör Eric passet?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hornstull!

Buzzadoren sa...

Cross Trainer är toppen! Fruktansvärt roligt!

Karin sa...

Åhh härligt att SuperPia är tillbaka! Nu ska jag bara lyckas gå tidigt från jobbet nån mån eller ons...

Mela sa...

Åh, men Ericks pass är inte nya. Det är bara Boot Campen från i höstas som har bytt namn! Grymma pass, dock, jag missade inget i höstas!