26 jan. 2010

Snor, inställd träning och Esberitox

Inte fan blev det nån träning i morse, trots att jag bestämt mig och packat väskan redan igår! Istället blev det 2 timmar vakenhet med värkande lårmuskler från klockan 02:30 och sen vaknade jag tillslut allmänt omtumlad klockan 5 med SNOR i hela näsan! Mycket snor till på köpet!

Så det va bara att krypa till korset, inse sina begränsningar och ligga kvar i sängen! För är det nån gång jag INTE vill ha snor i näsan och en hals som trilskas så är det ju den här veckan!

Nu dricker jag te (äckligt som tusan) och knapar Esberitox och hoppas att Ciz som faktiskt va på morgonpasset inte saknade mig allt för mycket! Sorry tjejen! Jag tar igen det vilken morgon som helst!

1 kommentar:

Ciz sa...

De e lugnt!!! Min pendel var sen (otippat växelfel, NOT) så jag var jäkligt nära att missa biljettutdelningen till cykelpasset. Verkade som det var nån cykel ledig i nåt hörn...det var nog din cykel. Vi tar igen det en annan dag. Krya på sig!