24 jan. 2010

Söndags flow!

Nu har jag äntligen fått köra hela den “nya” koreografin på SatsFlow! I stort sätt e den bättre än den första förutom på en punkt, nämligen själva flow:et. Jag fick inte alls samma härliga och “lössläppta” känsla i musklerna den här gången tyvärr. Men det kanske kommer!

I övrigt är flow klassen en bra blandning av lite allt möjligt, men som vanligt är det avslappningen i slutet jag njuter mest av. Att få en avslappning efter att kroppen har jobbat i 50 minuter är rena rama lyxen!

Efter träningen begav jag mig ut på lite fönstershopping som resulterade i ett par nya Nike skor och sedan via ICA och hem!

Grön

Väl hemma var jag riktigt hungrig och provade på Saras smothie på avokado, bladspenat, kiwi och mjölk. Den smakade lite knasigt, men mätt blev man i alla fall!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

haha knasigt. hur menar du nu? :) testa att plocka bort avokadon nästa gång, den kanske ger den knasiga smaken... kram!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Sara: Ja, knasigt! Inte illa men annorlunda! Jag ska nog fixa lite proteinpullver som smakar vanilj och ha i. Tyckte inte hallon passade så bra! *s*