20 jan. 2010

Jag har hittat min inre krigare tillsammans med Jessica Claren!

En nedsläckt sal, tända ljus och ett pass som startar med total fokus inåt. Stilla med slutna ögon och trampor. Där hittade jag min krigare och där satte jag ribban för dagens träning!

75 minuter spinning
Jag hade förmånen att gästspela på World Class Nybroplan idag och tillsammans med Sara och Åsa fick vi uppleva känslan att bli min egen krigare! Instruktören som tog oss med på denna resa var Jessica och hon lyckades verkligen bättre än bra!

Worldclass 100120 Åsa, Jessica och jag. Sara står bakom kameran!

Vi åkte ut på en bana med 4 varv där varv ett skulle vara lätt, varv 3 vara vråltungt och varv 4 vara där vi själva ville lägga det! Jag bråkade ganska ordentligt med mjölksyran under både varv 3 och 4 men lyckades nog höja intensiteten det sista varvet även fast jag trodde det skulle va omöjligt! Men så  många gånger förr sitter begränsningen mest i hjärnan och hoppar man över den orkar jag ju lite lite till!

Efter klassen stannade vi kvar en bra stund och pratade om både Nike helgen (där förövrigt Jessica kör just den här klassen), morgondagen och den nya siten!

Tack Jessica för en fantastisk spinningklass, tack för att du fick mig att hitta min egen krigare och tack för att jag fick förmånen att vara med!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Tack själv finaste Pernilla för du kom och var med. Stort tack för dina varma och stora ord, jag blir varm i hjärtat!

Kramar & kärlek
Jessica

Anna sa...

Härligt inlägg! Gillar krigaren!

Lotta sa...

Oh, härligt! Undrar om jag kan lyckas byta till Jessicas klass på Nike.. *funderar* Hötorget på måndag?

Unknown sa...

Lotta: jag är faktiskt "ledig" den timmen (den första på lördagen) så jag tänkte se om det fanns plats över *s* Å japp, spinning på måndag är bokad!
Anna: Mmmm det va ganska ball att hitta krigaren!
Jessicka: Tack!