25 jan. 2010

Award!

Jag har fått en Award från Sara (Träningsglädje). Tack söta du! Den som fått awarden ska:

award

1. Kopiera awarden på sin blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Fakta om mig:

1) Jag är död på morgonen! Innan jag fått kaffe går det i princip inte att få något vättigt ur mig! Det är självklart inte för att jag inte vill utan för att hjärnan inte kopplar! Men jag önskar att jag vore morgonpigg, det vore faktiskt underbart att vakna pigg när klockan ringer!

2) Jag kan va riktigt ful i mun och dessutom ironisk! Jag  får allt som oftast tänka både en och två gånger samt bita mig i tungan fler än en gång om dagen!

3) Jag tycker inte om svamp! Inte för att det smakar illa utan för att konsistensen är så oerhört läskig! Däremot går fiskbullar hur bra som helst! Knasigt, jag vet!

4) Jag är fullkomligt tokig i choklad! Men jag vill ha kvallitet på min choklad och duckar allt som oftast för mjölkchoklad och äter hellre en liten mörk pralin!

5) När jag va en liten Nilla hade jag inte ett hårstrå på huvudet! Det tog ganska lång tid innan jag fick mitt krull! Därför har jag alltid mössa på alla kort när jag är under 3!

6) Jag är en mästare på att skämmas kollektivt dvs skämmas för att någon annan gör bort sig. Det gör att jag inte klarar av “skämmiga” filmer eftersom jag bara mår dåligt av dom!

7) Jag har precis lika lätt för att börja skratta som att börja gråta. Det går nog inte en dag utan att jag gör något av det! Gråta kan jag göra när jag ser på TV reklam, skratta kan jag göra åt precis vad som helst!

De som jag vill ge min Award till är Åsa, Petra och Sofia för att ni inspirerar och ger mig ny energi. Sen vill jag även ge den till Sara, MaratonMia, Jessica och Milla för att även ni är mina inspirationskällor, alla på Ert speciella vis! Men eftersom ni redan har fått den behöver ni inte svar på den igen!

3 kommentarer:

Miss Agda sa...

Tack snälla! Så glad jag blir.
Ps: Du skulle berättat att du var orange också när du var en liten Nilla ;-)

Jessica sa...

Tack fina! Jag ger den tillbaka till dig av exakt samma anledning!
Miljoner kramar!

Jessica

Petra sa...

Nilla! TUSEN TACK för awarden! Sorry att jag är så förbaskat trög med att kommentera, men jag läser varje dag ska du veta! STOR KRAM