25 aug. 2009

Spinning i arla morgonstund!

I morse tog jag tag i den goda vanan morgonspinning efter semesteruppehållet! Att gå och träna kvart i sju när jag är ledig finns nämligen inte i min värld (morgontröttheten personifierad), men när jobbet har börjat ska jag ju ändå upp och om klockskrället ringer 6 eller 5:30 har ingen större betydelse, tidigt är det ju ändå ändå!

DSCF2873-788175

Bilden är tagen på BloggerBootcamp och
jag sitter avslappnad på cykeln innan Terese klass!

I morse, som alla tisdagar, va det Spark i baken Terese som hade klassen och som vanligt hade jag morgonpigga Ciz med mig i salen! Klassen var den återigen den med 13 (plus 3) intervaller och jag var lite orolig hur det skulle gå att köra så pass många intervaller på morgonen. Men döm om min förvåning, det gick alldeles utmärkt! Och med tanke på min urusla träning i söndags var detta inte helt självklart, speciellt inte i huvudet (dålig träning har en förmåga att etsa sig fast i mitt huvud tyvärr)!

Nu hoppas jag att min goda vana med morgonträning fortsätter, men hoppet finns då nästa tillfälle redan är på torsdag!

Inga kommentarer: