29 aug. 2009

Lördags träning!

Tungt, tungt, tungt! Så kan man sammanfatta dagens träning men jag kan meddela Er att jag genomled, genomförde och slutförde de 55 minuterna trots detta!

Spinning 55 minuter
Jag besökte Hornstull under förmiddagen för att ta mig an ett 55 minuters pass på cykeln! Idag va det dock ganska slitsamt att genomföra passet och benen stumnade redan på väldigt lågt motstånd! Men hinder ät till för att övervinnas och jag är medveten om att detta skulle kunna hända, så det va bara att bita i, trycka på och fortsätta framåt!

Passet idag var även detta med en för mig ny instruktör och kan efteråt klassas som ett OK pass, men inte så mycket mer. 2 delar med vila emellan. Mest backar och en stående avslutning. Jag gillar inte stående avslutningar! Jag är en vän av snabba sittande spruter i slutet av passet, stå och slita vill jag göra låten innan! Men man får inte alltid som man vill och idag genomförde jag det hela som instruktören ville och stog i slutet!

Nu ska jag möta upp vännen A för en tripp med den gröna lilla bilen! Vi funderar på att våldsgästa lite människor, glo i lite affärer för att sedan masa oss hemåt igen!

Inga kommentarer: