5 aug. 2009

Det blir en bra dag idag!

Dagen har börjat bra och jag hoppas att den fortsätter i samma anda. Tredje dagen på semestern och på nått lustigt sätt känns det redan som jag har hamnat i ett skönt semestertempo!

Vaknade vid halv nio, min nya semestertid. Kaffe, lite morgonTV och frukost. Sedan fyllde jag på kaffe glaset igen, tog med mig min nyinköpta "strand stol" och DN och satte mig utanför huset. Jag har ju tyvärr ingen balkong på min lägenhet, vilket jag saknar enormt, så då får man packa på sig det man behöver och sätta sig på gräset utanför.

Efter ett par timmar, först en i solen och sen två i skuggan, med dagens supersvåra Suduko i DN har jag nu kommit in igen, duchat, packat träningsväskan och ska så småningom bege mig in till stan för lite shopping, kanske en fika och framförallt bloggspinning med Sara och Terese!

Inga kommentarer: