7 aug. 2009

Njutbar dag!

En effektiv dag, med ett bra avslu, det är vad dagen har och kommer att vara!

Eftersom jag ska hålla mig borta från solen idag (jag är rosa) så börjdade jag dagen med att åka med Anna till Kungens Kurva där vi avverkade IKEA, Rusta, HM, Citygross och Systembolaget i ett flygande fläng för att sedan åka hem till Anna och sätta upp hennes spegel och nya gardiner. Nu satt jag iof inte upp spegeln utan det fixade Anna helt själv, men undertecknad strök i alla fall gardiner! Alltid något!

Anna bjöd sedan på en förträfflig lunch och sedan skulle hon iväg och jobba och jag åkte hem till mig och Hemnetknarkade en stund. Hittade faktiskt en ganska OK lägenhet som man kanske skulle gå och titta på. Vem vet!

Nu har jag fått i mig lite lätt middag och ska snart bege mig bort mot syster för vidare färd mot "En ljummen i gräset". En ypperlig avslutning på en bra dag!

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

vilken rolig shoppning dag! =)
nu fick jag IKEA sbstinens!!