22 aug. 2009

Bildbomb från Riga

 

Vi börjar med resan! På den urtrista båten Festival letade jag snabbt upp en TV där jag spenderade kvällen framför friidrotts VM. Det visade sig vara ett smart val eftersom jag fick prata med en massa människor som kom förbi och frågade hur det gick!

Väl i Riga prommenerade jag genom två små parker och gick upp mot hotellet (höghuset) och trånade efter SPA:t!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, SPA is the shit! Underbart helt enkelt. 

DSC00758

Det enda man kunde klaga på är dessa otroligt osköna papperstrosor man blev tilldelad under behandlingen… sköna va dom INTE!

Utsikt från hotellet! Jo det va ganska många våningar upp till Sky Baren kan jag meddela!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

såg najs ut. både frukost och strawberry daquiri!!

Miss Agda sa...

Du verkar ha bott i samma hotell som jag o brorsan gjorde när vi var i riga. Där fanns iaf sky bar. Fanns det en konstig silverfärgad staty framför hotellet på andra sidan gatan? Och gym på översta våningen?