19 aug. 2009

SPA is the shit!

Ligger på mitt hotellrum och vilar, jag har precis checkat ut från dagens SPA upplevelse och känner mig avslappnad och mjuk hela jag! Det här med SPA e inte så dumt trots allt!

Nu ska jag sopa ihop resterna av mig själv och bege mig ut på Rigas gator, virra mig ner till Gamla Stan och kanske fåå något gott att dricka innan det vankas en drink uppe på Sky bar som finns ca 20 våningar ovanför mig! Men allra först ska jag nog bara vara några minuter!

Bilder kommer förhoppningsvis under kvällen!

4 kommentarer:

Träningsglädje sa...

myyyys!!!

Ciz sa...

Lattjo liten pryl det där SPAAAAA...
Själv steker jag pannkakor. Inte lika hälsosamt.

Miss Agda sa...

härligt! Riga är härligt, som en blandning av Paris och Öst-Berlin... Och lite SPA är ju aldrig fel :) Hör av dig när du är tillbaks så kan vi ta en kopp kaffe alt ett glas rosé- Vi har några semesterdagar kvar nu och på mångdag är det jobb igen. Kram

Anna sa...

AVIS!!!!