14 aug. 2009

Fredagsmys!

Det är "fredagsmys" på gång! Men den här gången ska det inte firas med en viss sorts chips utan med en kall öl tillsammans med söta Caroline!

Ser ni, jag har både sminkat till mig, blåst håret med "lock-tratten" och satt på mig gegga på läpparna! Det hör inte till vanligheterna kan jag meddela, då jag e en sån som brukar blöta håret, sätta upp ett par solglasögon i pannan, dra på mig kläder och gå! Men e det fredagsmys så e det! Å föresten, även fast det inte syns på kortet är jag nu mer BLOND i mitt krulliga barr. Det har nog med solen att göra *s* och skall åtgärdas inom kort!

På tal om mys så var jag och åt middag med min lille far här om dagen. Vi passade även på att titta på fotbollen (Sverige-Finland) och dricka lite öl!

Min pappa är oerhört koncentrerad på matchen!

Inga kommentarer: