20 aug. 2009

Hotellfrukost is the shit!

SPA är som sagt the shit, men man blir väldigt trött efter en helkroppsmassage så några nattliga äventyr blev det inte igår! I stället åkte jag upp till hotellets egna Sky bar, inmundigade den efterlängtade daqurien och åkte hissen ner ett par våningar och bokstavligt talat ramlade i säng med TVn på och lampan tänd i taket. Vaknade dock ett par timmar senare och ordnade till detta missöde, somnade om och vaknade när klockan ringde hotellfrukost!

Idag väntar en eftermiddag på stan och sedan båtfärden hem mot stockholm igen! Jag tänkte försöka shoppa lite men det förstqa jag verkligen måste ordna är en ordentlig kopp kaffe. För hur god hotellfrukosten än var, så smakade kaffet räv och en dag utan kaffe kan sluta i total katastrof!!!

Bilderna vill inte komma upp här i bloggen, så dom kommer under morgondagen, så hav tålamod mina vänner, hav tålamod!

1 kommentar:

Mikkan sa...

Underbart med SPA och hotellfrukost, det har jag inte utsatt mig själv för på länge. Skall skärpa mig. ;)