12 aug. 2009

Huuu vilken natt!

Jag tittade på klockan sista gången klockan 04:00 och insåg att jag skulle bli trött idag, sova för länge och inte hinna med det jag hade plannerat på förmiddagen och visst blev det så! Jag vaknade inte för änns klockan 10, vilket iof inte är några stora hinder dagar då man har semester, men eftersom det tar en timme för mig att känna mig vaken och ta tag i saker nu, så blev de uttänkta planerna naggade i kanten!

Det verkar dock som jag inte är den enda som har haft problem med att sova i natt, Sara hade visst samma problem, så jag undrar om det kanske vankas fullmåne? Jag brukar inte ha problem att sova vid fullmåne, men å andra sidan de gånger jag påverkas så gör jag det ordentligt! Då ligger jag som i natt och snurrar i sängen likt en osalig ande och allt blir bara svettigt och varmt!

Nå väl, nu är det en ny dag och jag ska se vad jag ska hitta på för skoj idag. Den plannerade lunchspinningen sket sig ju, så jag får hitta på något annat!

Inga kommentarer: