10 feb. 2008

Tanterna fick vara med och leka!

Galet påhitt men kul att det funkade!

Ute på Landet
Igårkväll mötte jag upp min syster yster i telefonplan. Jag tror aldrig jag har sett så mycket folk i Telefonplan förut, det va galet! Anledningen till detta var att resturang Landet firade födelsedag (tror det va 5) och detta skedde storslaget och med besked!

Mycket folk var en underdrift föresten, det var överfullt. Jag tror aldrig jag har sett en längre kö, SL stängde av Telefonplans tunnelbanestation eftersom det var för mycket folk, polisen motade bort ett par hundra som inte kom in och mitt i allt detta stod vi, tanterna som syrran sa och vi kan säga att vi var där! *skrattar* Tänk att 30+ arna fortfarande kan *s*

I konstfacks lokaler hade man hyrt in sig! En stor hall med bar och stort dansgolv samt sitthörna och lite annat. I övrigt 13 små rum med olika musikstilar, band, disco och andra påhitt! Behöver jag säga att det var galet?

Träningsverk
Idag har jag inte bara ringande öron efter gårdagen, jag har väldigt ont i min rumpa och mina ben med! Det senare beror på träningsverk och jag har inget som helst dåligt samvete över att jag har vilodag idag! Jag ska tillbringa större delen av dagen i soffan tittandes på skidor på längden och tvären! Jag ska dricka massa kaffe och jag ska eller i alla fall borde besöka tvättstugan! Jag ska alltså ha en skön söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med en riktigt välförtjänt vilodag och med träningsverk i rumpan mår man gott. Trist med värken i öronen bara, måtte det gå över. :-O Njut och ha det gott!

Anonym sa...

Härligt med en riktigt välförtjänt vilodag och med träningsverk i rumpan mår man gott. Trist med värken i öronen bara, måtte det gå över. :-O Njut och ha det gott!