18 feb. 2008

Mån 18/2

Benstyrka och IKEA planer!

Lunch!
Jaha, då har jag återigen inlett min träningsveckamed ett pass på jobbets gym! Idag va det dax för ben, eftersom jag har varit dålig att prioritera mina apostlahästar på gymet på siståne! Men idag fick dom bekänna färg ordentligt!

Utfall i Smith, benböj i Smith, benspark och baksida ben i maskin! Därefter rehabträning för foten på balansplatta och Bosu-boll (där jagstår på den runda sidan), vilket både är vingligt och nyttigt! Och avslutningsvis tog jag mina övningar på skakmaskinen för de små, små musklerna i foten! Hr jag riktigt otur så är det inte bara benen som kommer att verka i morgon, utan även fötterna! En cool känsla att ha träningsverk i fötterna kan jag meddela!

IKEA-planer
Igår va jag otroligt nyttig! Jag tvättade, städade, rensde kläder och fixade i stärsta allmänhet. Kanske en dum dag med tanke på vädret, men jag hann faktiskt gå en prommenad i solen me! Nu har det dock kommit upp ett par problem. För det första börjar min byrå i vardagsrummet (där jag förövrigt har kläder, vilket inte är så bra) ge upp hoppet om verkligheten och även funktionaliteten som man kan kräva av en byrå! Jag har även en icke fungerande golvlampa som jag borde göra något åt (dvs slänga) och lite annat smått och gott! Ett besök på IKEA är alltså snart välbehövligt! Så ikväll lutar det åt att jag åker ut till Kungens Kurva! Detta passar bra då mina kära träningskamrater skall vila sig från cykeln idag och själv tänkte jag besöka Terese i morgon bitti! Mmm det kan tänkas att det är läge att göra av med lite pengar alltså *fnissar*

4 kommentarer:

Puma sa...

åh, ikea är alltid nice. fast jag har varit där för mycket på sistone... måste dock dit igen och fixa trasiga saker i min lägenhet också. :-)

jag hoppas kunna göra nåt snart, typ cykla eller så. är fortfarande anmäld till pilatesen imorgon em som jag siktar in mig på!

Anonym sa...

Vilken härlig start på veckan. För egen del finns inte enrgin på samma sätt, jag hoppas på en nystart i morgon tisdag i stället. Ha en trevlig måndag.

Karin sa...

Kul att åka till IKEA! Man hittar ju alltid nånting där som kan vara bra att ha =)

Ses imorgon bitti då, jag tänkte också gå på Tereses spinning, måste ju testa!

Terese sa...

Ses imorrn :-)