20 feb. 2008

Ser inte riktigt klok ut!

Jag åkte precis hiss på jobbet och fick syn på en spegel som jag råkade titta in i! Till min förskräckelse fick jag syn på mina ögon och konstaterade att jag inte ser helt klok ut idag. Mitt ena ögonlock är svullet och håller på att ramla över ögat mer än vanligt och lovligt! Å jag har inte märkt någonting!

Förhoppningsvis är det ingen fara på taket, för jag har inte tid med ögoninflamationer och annat jox! Det kan iof vara den förgrymmade Poll-enen som ställer till det, men eftersom det är kallt ute idag så känns det rätt långsökt! S¨å håll nu tummarna för mig att det inte är nått elände som e på gång utan bara en dipp i det aldeles vanliga livet!

Å nu hade jag tänkt skriva om mina kvällsplaner, men se icke! För det har jag lärt mig av gamla synder, skriver jag dom här, blir det inget av med dom! Så ni får hålla till godo med att läsa om dom, när dom är genomförda!

4 kommentarer:

Puma sa...

hoppas det blir bättre med ögat. och tur att det inte är ögat du ska cykla med... för att försöka vara lite rolig. :-p

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahah ja du, det hade sett rätt kul ut va.. cykla med ögat *garvar* Men som sagt, just nu ser jag ut som Ringaren i Notre Dam!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hmm det var nån som sa till mig att jag har vattniga ögon i dag , .....hur ska man tolka det?? Den här förb förkylningen ger sig inte........