7 feb. 2008

Det är lite tunt med styrketräning!

Jag har precis konstaterat att det va över en vecka sedan som jag lyfte en hantel! Sjukdom har ju satt käppar i hjulet för all sorts träning och då även styrketräningen!

Så efter ett kort övervägande med mig själv har jag bestämt mig för att i morgon ska det bli ändring på detta och från och med nästa vecka är det åter schemat som gäller! Jag saknar ju tortyrmaskinerna och mina vänner hantlarna! Dom fattas mig, som Mattis i Ronja Rövardotter sa! Och att konstatera detta faktum gör mig glad! Jag saknar styrketräningen och jag är glad för det!

Dansa!
Ikväll ska jag återigen svänga på rumpan till Afrikanska toner är det tänkt! Jag, min stora rumpa och mina tunga ben ska försöka oss på att röra oss till koreografi och musik i något så när takt och rytm! Vi får se hur det går!

2 kommentarer:

Puma sa...

du har ju blivit värsta dansanta damen!!!!

jag kan fortfarande inte boka klasser. ringde sats men de fattade inte varför. sa åt mig att vänta till s imorgon och kolla då. grrr!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Men men men... va *f-n* ja ring och skäll på dom i morrn igen!
F