23 feb. 2008

Fråns spinning till barnvakt!

En lång daglider mot sitt slut!


Apollos backar!

Dagen börjde med 75 minuter schlagerspinning på SATS Hötorget. Bredvid mig hade jag Superstarka Terese på ena sidan och S. på den andra och det va nog tur det, för oj så jobbigt det va. Apollo är känd för sina backar, dom e långa, sega och snabba vilket är en otroligt jobbig kombination. I slutet på passet sa han att vi nästan skulle börja tycka illa om honom och ja, jag tyckte orehört illa om honom mot slutet!


Det va däremot väldigt roligt att nynna med till alla välkända låtar vilket gjorde att det bitvis faktiskt inte va helt genomjävligt! Bananen som det bjöds på efteråt visste vart den satt kan jag meddela, jag har nog aldrig ätit en så god banan!


Efter en massa snicksnak med S efter passet så bar det iväg mot duch och sedan pendeltåget mog Huddinge!


Bebis mys
C och G ska flytta i morgon, idag behövde dom hjälp med lite barnvaktning! Jag fick även visa min skicklighet i IKEA möbel hopsättning då jag skruvade till en barnsäng medans Max sov sött sin middagslur!
Jag tror både C och G blev nöjda med dagen eftersom vi faktiskt hann med allt ifrån vindsstädning till skruvande och kökstfix! Allt medans jag och Max mest bara mös och hade det bra! I morgon ska vi ut på prommenad medans de andra vuxna bär kartonger och möbler, det gäller att anmäla sig till rätt jobb i flyttsvänge *garvar*

Så här söt e man i sin egen bilbarnstol!







3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fullkomligt ÄLSKADE Apollos pass igår :) Kul musik & tuffa backar - precis i min smak!

Apropå protein: det är kasein jag använder till kvälls- & mellanmål. Köptes hos BF som s.k. "nattprotein".

Om kasein:
Kasein är den mest förekommande proteintypen i mjölk. Det är ett högkvalitativt protein eftersom det innehåller stora mängder aminosyror som kroppen inte kan producera själv. En annan fördel med Kasein är att det ger en mättnadskänsla, vilket ger en signal i hjärnan som säger till dig att sluta äta.

Fördelar med Kasein:
Kasein är det proteinet som tar längst tid för kroppen att ta upp. Detta ger en långvarig effekt och en jämn tillförsel av aminosyror under en längre tid. Detta skapar en kraftig antikatabol miljö och förhindrar därmed muskelnedbrytning.

Lycka till & keep up the good job!

Kram,
Susanne

Karin sa...

Låter som en härlig lördag! Strongt av dig att köra 75 min spinning igen! Och snabba backar! Kan tänka mig att mjölksyran kom krypande!
Vi ses på måndagspinningen va? Jag kör 17+18 =)

Puma sa...

vilken söt sak. en sådan skulle jag kunna tänka mig att ha nån timma nu å då. :-)