6 feb. 2008

Onsdag 6/2

Jag säger som Gert, ÄNTLIGEN!

Tidspress
Jag vaknade inte av klockan i morse, jag vaknade 45 minuter senare än det va tänkt. Då hade jag exakt 10 min tills bussen gick, men jag hann! Det va VM i snabb packning och påklädning vill jag lova! Men som sagt, jag hann! Det va inte med många sekunder, men på bussen kom jag och på Stureplan va jag kvart i sju!

Core med Terese
Det va tungt idag, väldigt tungt! Kroppen är nog inte riktigt med mig än och mitt val att INTE köra spinning innan kändes rätt! Men det va kul!

Uppdaterar mer snart, nu MÖTE!

2 kommentarer:

Puma sa...

duktigt!!! själv var jag som du vet... uhm... inte där. :-( kunde inte alls sova igår natt. låg och vred och vände på mig och blev stressad av att jag inte slocknade någon gång. nu sitter jag här hemma och vet inte om jag ska gå till jobbet eller inte... om jag går till jobbet ska jag försöka fixa en träningsbiljett, om inte så hör jag av mig!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Du, hade det inte varit s att jag inte kunde avboka, när jag vaknade så sent (har missat två gånger) så hade jag inte heller åkt. MEN jag vill inte bli blockad just nu... det e fortfarande på tok för mycket nyårslöften på gymet!