24 feb. 2008

Flyttdag

Nu är dom hemma C, G och lilla Max!

Flyttdag
Redan klockan kvart i nio kom C och hämtade mig i morse, men eftersom vädret va lite så där åkte vi bil direkt till nya huset där jag och Max blev avsläpta. C åkte vidare hem till lgh och började bära kartonger medans jag började packa upp det som redan fanns i huset (och vi inte hade packat upp redan) Max han gjorde som alla barn som åkt bil en stund, han sov!

Under dagen har sedan jag och Max varit ute och gått, provat nya sängen, plockat upp kläder, fixat fika, sovit lite mera och snusat medans alla vuxna har burit kartonger, tunga sängar, tunga möbler och massa säckar med div. kläder. Vi har således haft det rätt bra, jag och Max!

Nu är jag dock hemma i min egen, allt för röriga lgh. Funderar starkt på att ta ett krafttag innan jag sätter mig till rätta i soffan och inväntar herr Blund! Eller så får det vänta till en annan dag!

2 kommentarer:

Karin sa...

Hallå! Visst skulle du köra spinning ikväll? =)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Jajjemensan jag spinnar ikväll... vet dock inte om jag hinner med 17.00 passet... men jag ska göra mitt bästa!