8 feb. 2008

Forts fredag 8/2!

Svettigt värre, men skönt att vara igång på riktigt!

Spinning
SATS Hötorget firar 10 år men bygger om i halva gymet! Det är lite trångt, lite rörigt, men vad gör det när spinningsalen står orörd kvar! Idag hade jag bestämt date med Puma och vi svettade loss på ett 55 minuters spinningpass tillsammans! Det va både skönt, tufft och svettigt! Tyvärr kör inte Pia fredagsklasserna längre, utan stafettpinnen har tagits över av en Sara! Men jag tyckte hon skötte sig helt OK!

Det kändes däremot at det va det första passet efter sjukdommen! Jag orkade inte riktigt lika mycket som jag är van vid. Benen började skaka lite tidigare och jag fick inget svar från benen om jag drog på motståndet som vanligt! Det är då man måste försöka lyssna på kroppen och idag gick det väll sådär!

Present!
Eftersom det är 10 års jubileum så fick de som hittade en röd liten Grattis-lapp en present om man lämnade in den i receptionen! Jag hittade två innan klassen och delade självklart med mig en till Puma! Mot den lilla röda lappen fick vi varsin träningsdagbok! Snällt tyckte jag!

Det är även därför, dvs av jubileumsanledningen, det är Afro på SATS imorgon! Självklart är både jag och Puma anmälda till klassen (efter allt mitt tjat tycker nog Puma att hon måste prova själv *s*) och det ska bli väldigt kul och se hur detta är!

Qwiz
Efter en snabb middag är jag nu på väg hem till syster! Lite trött e jag allt och hade kanske allra helst varit hemma ikväll, men jag vet att det blir trevligt bara jag kommer dit! Så nu önskar jag Er en fortsatt trevlig fredagskväll!

2 kommentarer:

Puma sa...

hur 17 hann du med att blogga? du som hade så bråttom... :-)

lycka till ikväll så ses vi på afron imorgon!! tack för presentlappen och blåbärsbrödet!!!!

Ebba sa...

Vad roligt med presenter! =) Sånt är alltid uppskattat.

Ha så kul på afron i morgon. Blir säkert skitkul!!