5 feb. 2008

... man får så mycket tid!

...e man van att gå och träna och inte kan, vad gör man då?

Nu är jag hemma, jag har ätit och diskat! Jag har plockat undan och gjort matlådor och klockan är inte änns sju! Vad ska jag göra nu?

Jag har ju min vardagsrutin nu, inte den som jag har haft innan men den jag nu är van vid. Jag går upp, jobbar, tränar och åker hem. Väl hemma lagar jag mat, fixar matlådorna, donar lite och sedan blir det kanske 2-3 timmar framför TVn, ett par svängar bland mina favorit bloggar innan mina ögon grusas och jag vill gå och lägga mig. Men nu när förkylningsbacillen har satt sig hos mig så har jag hur mycket tid som helst! Det känns lite rastlöst, lite ensamt och lite konstigt.

Så nu ber jag för att min rutin snart skall vara tillbaka igen, för nu e jag trött på att umgås med baciller och pencilin!

3 kommentarer:

Susanna sa...

Samma här! Kan inte heller träna, och kvällen blir så lååång.

Puma sa...

ja jag sitter också bara framför tvn hela kvällen. skittrist ju!!!! fast snart ska jag äta semla - från vetekatten. snacka om att det var folk där! när vi kom dit stod könumret på 91 och vi fick nummer 64!!! (den började om igen på 99) men det tog bara runt 20 minuter så de var snabba som tur var.

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

jag har TITTAT på semla idag *buhuuu* men jag ska göra egen semla i helgen, med köpe bulle som man kan handla på vissa café:er, så det så!
jag har faktiskt bokat body balance i morrn klockan 18 på stureplan.... mmm lite rörlighet eller nått *s*