28 feb. 2008

Jag tror gårdagen gjorde nytta!

Idag sitter jag lite obekvämt på min kontorsstol! Det beror på att jag har träningsverk och skavsår i baken. Träningsverken njuter jag av, men skavsåren skulle jag helt klart kunna vara utan! Men det är väll det jag får betala efter tcå långspinningar denna vecka *grrr*! Så om ni, min akära vänner och läsare, har något tips på hur man slipper skavsår i rumpan får ni gärna dela med Er av det *skrattar*

Däremot så tror jag att gårdagens pass gjorde nytta för mina ben eftersom dom idag känns lite mer vanliga än innan. Visst lite stela och så, men absolut inte mer än vanligt! Så jag är helnöjd och ser fram emot kvällens Pump pass tillsammans med Power Puman! Jag ska oxå passa på att säga att Karin, du gör helt rätt att vila idag! Du måste ta hand om kroppen å illamående efter träning ger helt klart en signal om att den behöver vila! Njut av vårvädret istället så lyfter vi skivstången med dig i tankarna ikväll!

Åter till benen! Nu i efterhand kan jag konstatera att känslan av sockerdricka i benen inte är någon trevlig upplevelse men trots det troligtvis väldigt nyttig! Nu vet jag ju hur jag reagerar på mjölksyreträning och hur jag känner mig efteråt. Å som Pia sa igår, nu behöver jag inte bli rädd om det händer under ett helt vanligt pass och jag vet vad det är som har hänt om jag får tillbaka bubblandet i benen! Alltså inget ont som inte har något gott med sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Nilla, vad sägs om att investera i ett par riktiga cykelbyxor alternativt en gelésadel..?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Meeeen gelesadel har jag provat... hjälper föga *skrattar* å cykelbyxor... men dom e ju så fula *Skrattar* Springa runt med en blöja liksom... men jag tror nog att det är det bästa alternativet tyvärr *garvar*

Karin sa...

hehe blöjbyxor är grejen, eller bara att härda! =)

Tack, jo vila känns helt rätt idag! Men känns konstigt, men jag ska njuta av den med! Ha så kul ikväll!