26 sep. 2010

Yoga för en Nilla!

Idag blev jag “bort lurad” på Yoga i Sickla av Lotta. Men det visade sig vara en alldeles utmärkt aktivitet för undertecknad och det gjorde inte saken sämre att Johan som höll i passet var helt fantastisk!

random13

För en van yogis va nog passet en liten bit av en kaka, men för mig som är allt annat än van, var det precis i den nivån jag behövde. Inte allt för många övningar, inte allt för många “repetitioner” (förutom hunden då så klart som det alltid är för många av enligt mig) men dom vi gjorde, gjordes ordentligt. Johan förklarade det mesta oerhört bra, vilket gjorde att min blick kunde fokuseras förbi scenen då det räckte att lyssna och göra!

Att vi sedan avslutade det hela med en kopp kaffe och lite skitsnack jag och Lotta gjorde saken inte sämre! En perfekt söndag helt enkelt!

Inga kommentarer: