16 sep. 2010

Gelé ben och gummi armar!

Jag trodde inte i min vildaste fantasi gissa att kroppen skulle reagera som den gör på ca 600kcal/dag, alltså 200 kcal mindre än den gångna veckan. Men oj så den reagerar!

Jag fryser verkligen som en hund, ögonen går i kors och armar och ben känns som gelé! Huvudet vill verkligen träna men kroppen vill inte alls! Kroppen vill äta och sova!

Så jag tror, efter en lång och svår förhandling med mig själv, att jag fattade rätt beslut och åka hem utan att passera gym:et. Istället tog jag mig en sväng på söder, fönstershoppade lite och glodde på folk.

Jag hoppas att kroppen mår bättre i morgon för trots allt, jag har gjort den här dagen värdefull på sitt speciella sätt!

4 kommentarer:

Träningsglädje sa...

200 kcal bara? mamma sa att första veckan var värst. hon var lite yr och virrig.

Ciz sa...

måste va fel? var det inte 600?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahah jo, alltså jag har gått ner 200 kcal från 800 till 600!

Ciz sa...

Jo jag var rätt säker på det, 200 kcal lät inte som en bra idé. :)