22 sep. 2010

Röd Söder och Vilodag!

När jag idag kom hem efter jobbet väntade en trevlig överraskning från Friggs utanför dörren!

friggs Godsaker från Friggs!

Det va de två nya Naturdiet shakes som jag tyvärr inte kommer att kunna smaka på då dom innehåller laktos och den nya tesorten “Röd Söder” som dagen till ära blev mitt kvälls te! Naturdiet shakes:en skall jag ta med mig till jobbet i morgon och bjuda på, men Röd Söder blev idag mitt kvälls te!

Jag gillar Röd Söder! Kanske lite för lite smak men jag tror att med en liten klick honung i teet så skulle det lyfta smaken och upplevelsen. Men honung är ju som ni vet förbjuden frukt för mig just nu, men jag kan ju drömma!

Vilodag
Jag har vilodag idag och har således inte tränat ett endaste dugg. Jag kan dock bidra med träningsvärk i både ben och bröst! Det e lite fånigt att få träningsvärk av Flow (ben) och armhävningar (Itrim-cirkel) men det kan jag bjuda på!

Imorgon väntar dock träning och vägning på Itrim. För i morgon är det äntligen dags för mitt första gruppmöte och för att starta upp operation FettVäck “på riktigt”!

Inga kommentarer: