11 sep. 2010

3:e dagen!

Den 3:e dagen är känd för att vara den värsta tillsammans med dag 5. Du börjar lukta bajs i munnen, du e sugen på i princip allt och humöret är allt annat än på topp! Idag är jag på dag 3!

Jag börjar få den där vidriga smaken av metall i munnen och jag kan bara tänka mig hur jag luktar! Detta är egentligen ett bra tecken på att kroppen börjar förbränna fett istället för göra sig av med vatten, men det smakar verkligen illa!

Jag är sugen på blodpudding, ja ni läste rätt, hård stekt blodpudding med lingonsylt och bacon. Gud vad jag vill ha! Godis och andra sötsaker lockar mig inte alls och inte heller pizza eller hamburgare, men det kommer det med!

blodpudding

Med humöret är det väll sisådär. Men jag håller mig inomhus än så länge. Jag skall dock ta mig ut från hemmets lugna vrå eftersom jag annars kommer att bli tokig(are) än vad jag redan är! Planen var att gå bort till söder för en eftermiddags fika, men jag har löjligt ont i vänster höft idag, så jag får se hur det blir med det.

Det känns som det onda är någon slags “träningsvärk” i muskeln som får benet pendla. Det är en annan värk en vanlig träningsvärk, men eftersom jag kände av det redan igår och det “försvann” när jag blev varm, kan det inte vara något annat än det. Jag undrar om det är detta som MarathonMia kallar Barbie-ben?

Inga kommentarer: