29 sep. 2010

Tack och Träning!

Först och främst, tack för alla peppande ord! Det värmer ska ni veta! Så TACK TACK TACK! Det betyder enormt mycket att ni alla finns där ute och tror på mig!

Jag tog  dock inte på någon promenad efter jobbet trots att det var det ni rekommenderade! Istället gick jag till Itrim och körde skiten ur mig i deras cirkel! Ja, inte i Easy Line maskinerna kanske, men på steppbrädorna och jogging rutorna emellan!

Jag hoppade, sprang på stället, luftboxades, hoppade högre och gjorde burpees (till tanternas förskräckelse)! Svettig blev jag, pulsen sköt i höjden och in till den sista stationen på tredje varvet hade jag verkligen ingenting mer att ge! Jag kunde nöjd gå ur cirkeln och in i omklädningsrummet efter lite nödvändig stretch av bröstmusklerna.

Väl ombytt igen funderade jag på om jag skulle be att få väga mig, för att få en spark där bak och kanske bli lite gladare. Men nej! Jag ska bita mig igenom den här dagen ändå och hålla mig till min plan! Vägning sker nästa torsdag, varken förr eller senare!

Nu väntar en kväll med tända ljus, en kopp te och lite TV tittande! Imorgon är en ny och helt annan dag!

Inga kommentarer: