1 apr. 2009

En lunch påväg!

Sitter på ett cafe vid stureplan, har ätit lunch och är snart påväg bort mot Danderyd. Det är inte för inte man känner sig som en sån där innebloggare! *skrattar* Men jag kan ju alltid skylla på att jag var tvungen att kolla ett mail för att veta vart jag ska nu, eller inte!

Träningsvärks statusen är faktiskt mycket bättre än jag befarade! Jag kan nästan lyfta armarna över huvudet och jag har bara lite problem med att lyfta kaffekoppen, det fungerer med "tvåhandsgreppet" dock inte annars! Men jag provade att dricka vatten ur vattenflaskan vid datorn på jobbet ovh det skulle visa sig ge problem!

Däremot kan jag inte skratta, hosta eller gud förbjude mig nysa utan att det går en ilning av värk genom magen! Så nog känns det att jag jobbade igår trots allt!

Därför är det kanske bra att jag har en ofrivillig vilodag idag. Helst av allt hade jag velat köra ett stenhårt spinningpass med Pia, men ibland kommer "det andra" livet emellan och då får man helt enkelt ta mössan i vacker hand och komma igen imorgon igen!

Inga kommentarer: