18 apr. 2009

God morgon, viken härlig dag!

Lördag morgon, klockan är strax efter nio och jag sitter med en kopp nybryggt kaffe och handuken runt håret medans Cosmos fortfarande ligger och snarkar under en filt.

Idag ska jag och Ciz och Max hitta på busiga saker. Tanken var att vi skulle besöka björnarna på Skansen men vädret är tyvärr inte med oss, så vi har fått revidera våra planer. Men nått kul ska vi i alla fall hitta på, men det måste vara inomhus!

löparkit

Jag ska dock snöra på mig mina löparskor för att “gå ut dom” under dagen (ja hälarna är prepparerade med skavsårsplåster). Då är det tur att jag har fått ett “löparkit” från familjeapoteket.se att testa. I det kittet hittar jag allt jag behöver för mina små fossingar!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Intressant kit! Vad ingår i det? Du får göra en recension sen!

Trevlig helg!

Sofy sa...

Smarta kit! berätat mer!!