25 apr. 2009

Hemma efter en dag full med träning!

Nu är jag hemma efter årets BloggerBootCamp, jag har ont i fötterna och är trött, men jag är lycklig!

BBC
Oj så roligt vi har haft idag och oj så vi har tränat! Just nu har jag mest ont i fötterna, men jag är helt säker på att jag kommer att få ont både här och där under morgondagen!

Jag lovar att berätta allt om dagen, men inte för änns i morgon, för nu har jag inte tid med sån eftersom det är dags att hoppa in i duschen för kvällens drink på hotell Anglais!

3 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Blir spännande att läsa om hur Ni haft det idag. Kul påhitt detta med Camp! Njut nu lite extra av drinken ikväll.

Anna sa...

Kul att se dig IRL :)! Och vilken kalasdag!

Snorkkis sa...

Härligt! (Inte att ha ont i fossingarna dock...) Ska bli kul att läsa rapport snart!