6 apr. 2008

Träningsplaner den kommande veckan!

Enligt planen ser nästa vecka grym ut, iallafall ur träningssynpunkt!

Planen
Det gäller att plannera om man vill få ut så mycket träning som möjligt på en vecka och samtidigt få tid för både vila och återhämtning! Min plan är följande:

Måndag: Spinning med Pia
Tisdag: Kines-cirkel (premiär) och Yoga (om jag får plats)
Onsdag: Spinning
Torsdag: Pump och Spinning
Fredag: Body Balance
Lördag eller söndag: Styrketräning med Puma

Utöver dessa gruppträningar skall jag försöka få in två styrketräningspass samt en eller annan prommenad!

Visst ser det bra ut! Jag längtar redan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hittade hit från Pumas blogg. Jag gillar din blogg, åker in på favoriter! :)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tack så mycket för det Leen! *sitter och niger med kaffekoppen i höger hand* Välkommen till lilla mig!