12 apr. 2008

Indianderna kräver choklad!

Äntligen lördag, äntligen dax att bejaka sina "cravings"!

Frukostmacka
Förra gången jag va så här strikt med maten hade jag det mest knasiga fantasier om vilken mat jag skulle stoppa i mig på lördagen. Det kunde hanlda om allt från korvstroganoff till McDonalds, men inte så ofta om godis!

Till den här lördagen har jag längtat efter ostmackor och kaffe till frukost (jo, jag dricker kaffe varje dag, men inte tillsammans med ostmackor)! Jag ska pasta med krämig röra till lunch och till middag vet jag inte riktigt än. Till detta ska jag stoppa i mig choklad och TuttiFrutti Passion, jaghar mens och mina "indianer" kräver choklad för att inte göra mig galen!

Helgplaner
I helgen har jag faktiskt inte en enda kontruktiv plan, eller jo en kanske, jag ska träffa Puma (om du fortfarande kan, fick du mitt sms?) i morgon söndg för lite styrketräning, men annars har jag inga planer alls.. Jag ska bara ligga med en varm vetekudde på magen och glo, men innan dess ska tvätten bli klar och damsugaren få visa vad den e till för *s*

3 kommentarer:

Puma sa...

haha "indianerna kräver choklad". du är för rolig... :-) jag fick det sms som sa att du kunde kl4 men du kanske har skickat fler? :-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja, men det e indianer... vad är det annars som ligger och smyger i buskarna? Vavava? *garvar*
Ja, det ja, att jag kan vid 4 , precis det jag menade!

Anonym sa...

Tack för tipsen! :o) Ska testa imorron att vispa varm mjölk med elvispen, har ingen mjölkskummare ;o) Hoppas du haft en bra lördag!